22/8-2008





Nu när jag såg via en väns blogg hur man kan lägga till musik från: www.youtube.com
så kommer det dyka upp betydligt fler låtar här i framtiden, sen om det är en minneslåt eller bara någon som dykt upp hos mig via vänner är en annan sak och det kommer förmodligen framgå av bloggen. Just "Our Farewell" är en låt jag lyssnade mycket på efter J's självmord. Det är en otroligt vacker låt och om man går tillbaka i min blogg nu finns det risk för att ni kan hitta en låt här och där ;)

Ska snart börja göra mig redo för att ta en promenad till tandläkaren men jag är verkligen inte sugen. Hur kan man avsky något så mycket när man verkligen aldrig har gjort någonting där som kan kopplas till stort obehag eller smärta? Jag har aldrig haft ett hål i mina tänder under hela mitt liv det värsta jag gjort är att ta bilder på tänderna, plockat tandsten och fått köra med en konstig maskin på framtänderna när jag höll på att slå ut dem när jag var liten. Trots detta så hatar jag verkligen att gå dit, jag avskyr lukten och alla maskiner de har där *ryser*.

Under helgen har jag planerat in en liten filmkväll med en vän som jag spenderat allt för lite tid med under en lång period. Men ibland känner man bara inte för eller så räcker inte tiden till etc. Har suttit och tänkt lite över livet och allt och bestämt mig att kämpa lite mer och hålla fast vid mina vänner och inte låta avståndet bli så långt att ingen bro kan ta sig över igen. För om man bryr sig om någon så är ett SMS eller ett litet samtal inte för mycket begärt, ett Hej kan ta en långt...

Detta hade kunnat bli en lång blogg där jag hade blivit kanske lite för känslosam under vissa kategorier men tack och lov har jag inte tid för det.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0