Free falling


Hittade den gamla bilden idag den visar nog ungefär i vilket skick jag var igår när jag började närma mig sängen. Jösses Amalia, det där är vad jag kallar gasen i botten som vi gjorde igår. Jag var och donade lite så tack och lov missade jag en snapps eller två och jag är ganska säker på att jag hade legat under bordet om jag hade fått i mig dem också. För mig räckte det med de fyra? snappsar jag fick i mig, en liten bacardi lemon drink och en Rosa Pantern... om jag minns rätt så var vi färdigfikade alldeles för tidigt senast klockan 23 skulle jag tippa på. De enda som klarade sig undan den värre fyllan var Dl, K och J som tog hand om fyllekajorna (obs jag tog hand om mig själv helt perfekt ;) ). Kan ärligt säga att jag inte varit så berusad sen jag bodde I Kalix, det märks att jag inte dricker ofta och att jag blivit så fruktansvärt lättpåverkad nu för tiden, en cider känner jag av direkt... men är huvudet dumt får kroppen lida eller hur säger man?

Idag håller jag på att göra lax med gorgonzola i ugnen och en sherrysås (rönnbärs) till, det kommer nog bli gott, är inte allt för hungrig men hade redan plockat fram laxen och handlat allt som behövs. Utöver det har jag levt på is, saft / vatten idag och fick i mig lite mat från igår och tom en pajbit inte allt för mycket men tillräckligt för att dämpa hungern som fanns i magen. Igår när jag skulle sova så skrek min mage efter mat men eftersom att Fröken A spenderat en het tid tillsammans med diskhon i köket så vågade jag mig inte på någon mat.

Hmmm, jag pratade mycket i telefon igår.. får hoppas att jag inte var allt för "jobbig" eller så kanske jag bjöd på lite gratis underhållning, vad vet jag :) Men idag ska jag krypa tillbaka in i grottan och dra något gammalt över mig.
Hoppas alla har en fortsatt trevlig söndag.

Kommentarer
Postat av: Linda

E så mkt jag oxå skulle vilja köpa till hemmet, bla...men som arbetslös har man inte ut nå mkt :/ kram

2008-08-04 @ 08:55:07
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0