Grattis Älskade Farmor!


Idag fyller min farmor 80år, hade önskat att hon hade kunnat sitta på soffan som finns på bild.. så hade jag fått bjuda henne på jordgubbstårta och bara njutit av att spendera tid med henne. Jag SAKNAR dig farmor och önskar så att vi skulle kunna ses mer ofta. Men nu när L flyttat närmare så kommer jag förmodligen åka upp lite mer ofta när man inte behöver gå genom allt stök med att hyra en bil för att ta sig någonstans utan man kan vara lite mer spontan.

Jag är just nu sååå hungrig, ringde till RD för att beställa en Fajitas men de svarade inte så då får det vara. Jag som verkligen längtade efter att äta Fajitas, kommer inte ihåg när jag åt der sist men det borde vara x-antal månader sen.. förmodligen förra året någongång.

Ska ta och gå till affärne och handla något som jag kan äta till lunch och sen ska jag slappa vidare, eller kanske uppdatera om alla böcker jag har hunnit läsa (de jag kommer ihåg titeln på) :D Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag lyckas glömma bort det som jag gjort så många gånger.

Ha en bra dag alla.

Kommentarer
Postat av: Linda

Såå fint du har det i köket med soffan å alltihopa :)

2008-08-07 @ 12:53:17
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0