I'm still standing...

Huga vad uttråkad man kan bli.... inget vettigt på tv och K gör det han alltid gör *suck*. Kanske skulle gå och ta mig ett glas med isvatten och sen palla mig till sängen och fortsätta med en bok som jag hittade på jobbet, men samtidigt är den riktigt bra så jag vill få den att räcka så länge som möjligt iom att jag inte har någon bok hemma som jag inte har läst utöver en som K började läsa igår och med hans takt kan jag räkna med att få läsa den nästa år eller så....

Hunden ligger under bordet och snarkar/morrar på samma gång.............. men men, ska försöka hitta på något vettigt tills jag blir trött....


Satt och donade bland gamla inlägg och det verkar som att detta som är från den 9e Aug har kommit sig till toppen som att den skrevs idag, detta är dock Fel.

Kommentarer
Postat av: K

Jag läser faktiskt jättefort!

2008-08-21 @ 14:09:04

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0