It can't rain all the time



En liten snabb uppdatering bara. Har jobbat under helgen som var, gick riktigt bra fick gjort lite vettiga saker och hann läsa lite böcker (som vanligt). Idag bestämde sig vädret för att vara riktigt jävligt och det började ösregna, det var bara att leta upp ett paraply på jobbet och ge sig ut i regnet för att veckohandla... jag kan säga att jag var riktigt blöt om både skor och byxor när vi väl kom oss tillbaka till jobbet.. sen var det bara att packa ihop sakerna och promenera hemåt, men fick allt ta och låna med mig ett paraply och lämnade laptopen på jobbet. Tog mig en tur in på akademibokhandeln och shoppade loss, kom mig hem med 5 böcker och sen svängde jag in på Gårdsbutiken och handlade en god paj + sallad och en kaka (morots) som jag och herr Frisk ska dela på vid tillfälle. Annars så är det fina fisken, utöver att min mage krånglar lite och huvudet har varit ont mest hela dagen men den sista tuppluren på 2,5 timmar ordnade till det lite iaf, hoppas på att magen också bestämmer sig för att bli vettig innan jag ska tillbaka och jobba på onsdag.

Ha en fortsatt trevlig dag alla eller kväll/natt kanske jag skulle skriva.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0