"Goodbye my lover" eller "It must have been love but it's over now..."

Mitt förhållande är SLUT idag sa jag tack och adjö till




Jag har seriöst inte varit så bakfull sen jag började min karriär inom alkoholensvärld, jag lyckades med konststycket att acceptera utmaningen om ett race där en grogg som normalt skulle räcka hela kvällen åkte ner på cirka två minuter. Sen var jag även ute under några timmar där bacardin självklart var med så när jag väl kommer in och blir varm igen efter alla timmar utomhus så spricker bubblan och jag blir dyngrak *skakar på skallen*. Det blev inte mycket sömn inatt, hittade ingen skön ställning som jag kunde sova i, hela tummer snurrade och jag mådde illa.. fick självklart ge upp kampen vid 8 och dejtade min nya vän





Det är en vän som inte kommer svika mig iaf (nej, bilden är inte från oss utan den hittade jag när jag googlade på toalett). Idag lider jag fortfarande av ett illamående of DOOM och har en hals som bränner...
Så bye bye Love </3



Jag är så förbaskat slut att jag ska söka upp lite huvudvärkstabletter, hitta en flaska med riktigt kallt vatten och sen dra mig mot sängen. Självklart ska jag upp och jobba före fan imorgon (jobbar dag större delen av veckan) hade kunnat gå över genom is och regn för att få jobba natt så att jag hade kunnat sova det jag behöver för att komma tillbaka till mig själv. Men men, det går nog bra jag får sitta och ta det lugnt i soffan på jobbet med en bok de stunder ingenting händer och ordna middagen när jag känner mig redo.

Hmm, jag håller på att bli förkyld (tror jag) jag är snuvig och börjar känna mig lite varm/kall men jag hoppas verkligen att det inte bryter ut nu när jag bara har två veckor kvar på mitt schema.... Höll nästan på att glömma, var och hämtade en ny soffa ida eller en gammal soffa men den är ny för mig. Mimmi var en ängel som vanligt och kom in till stan med bilen också hyrde vi ett envägssläp (250kr eller något liknande för 1-3h) med tak eftersom det självklart började regna. Runt 19.10 plingade vi på dörren och fick träffa soffan som var helt ok, lite "noppig" där deras kisse hade lekt men ingenting en filt och lite kuddar kan åtgärda. Mitt enda krav var ju i stort sätt att den skulle vara hel i ryggstöd och under iom att våran bråkat lite de senaste åren och denna var som ny där. Sen att den är enfärgad är ju inte direkt ett - så nu kommer man inte få en LSD-tripp när man kommer in och ser soffan. Imorgon kommer Dl och A komma förbi med en skiftnyckel så då kommer den förmodligen komma sig upp och sen får jag ta ett kort vid tillfälle så att Ni (om någon nu läser) får se hur det blev. Glömde nästan, av alla trapphus jag har sett i hela mitt liv så är detta det absolut minsta .... när hon pratade om att skruva isär soffan tänkte jag att det är som vanligt, man delar upp den i tre delar.. men nej nej, den är verkligen i bitar nu... om man jämför med trapphuset vi har så är det en balsal (det säger mycket) i hissen kunde man stå tre personer och det var trångt, trapphuset hade du inte kunnat få ett möte om inte båda ser ut som Linus på Linjen....

Har egentligen en himla massa mer att skriva men jag är ärligt talat alldeles för slut för att orka filosofera så mycket mer, allt om allt så var det en underbar helg, det är alltid roligt och mysigt att träffa P. Så P om du läser detta, tack än en gång för en underbar helg, jag hade fruktansvärt trevligt *skicka en kram*

Fortsättning följer....

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0