2/8 - 2008



Ja, imorgon blir det äppelpaj till kvällen och grekiskt till middag när C kommer och hälsar på :) Det ska bli gott som fan, har varit sugen lääänge på det. Satte köttet i marinad för några timmar sen så det kommer ha hunnit dra åt sig rejält tills middagen ska göras imorgon. K handlade lite på bolaget så nu finns det både Bacardi Lemon, Baileys och Likör 43 (eller vad den nu heter) så man kan göra goda shots och ev. en Rosa Panter eller två :D

Idag var både jag och K och klippte oss, jag drog i rejält och kapade håret, färgade och gjorde slingor (du vill inte veta vad det kostade tillsammans med ett schampo och ett spray till utplattningen av håret).. känns riktigt ovanligt att se mig med ljusa slingor och håret är lite annorlunda klippt motför hur jag brukar ha det som men K och hans mor tyckte det var snyggt så jag får väl lita på dem... om int annat kommer jag träffa C imorgon och hon lär säga vad hon tycker :)

Men men, kanske ska börja ta mig till sängen istället för att filosofera här mitt i natta.


Såg inte allt för rolig ut men den smakade helt ok när jag provade :D


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0