26/8-2008



Sitter och äter Toblerone, det är riktigt gott. Min mormor diggar denna chokladen så igår när jag var på affären och såg Toblerone på hyllan så började jag direkt tänka på henne och handlade en som jag sedan placerade i kylskåpet. Gick till kylen för att titta om jag hade allt hemma till dagens middag som kommer bli älgfärs med pasta och Bam så ropade chokladen på mig :) Nu har jag en liten lugn stund tillsammans med djuren och en bit choklad *njuter*

Fick mitt lönebesked idag och det gjorde min dag :) Synd bara att pengarna inte går in på kontot förrän imorgon eller på torsdag kanske det är. Har suttit och surfat runt lite på nätet och tittat lite på Nintendo Wii. En på jobbet pratade om det för någon vecka sedan och jag hade inte riktigt fattat innan att man (om man chippar det) kan spela alla gamla nintendo spel... jag är så såld! Jag har alltid varit en nintendonörd i själ och hjärta sen den dagen Pappa köpte mig ett 8-bitars. Synd bara att de är så pass dyra som de är, men smakar det så kostar det antar jag.

Börjar snart bli dags för mig att ordna middagen så att den är klar när K kommer hem från jobbet. Men just nu har jag ingen lust alls att ställa mig i köket och hacka lök etc. Jag får helt enkelt ta en till bit av min Toblerone och filosofera lite innan jag går vidare.

http://www.buzzador.com/
Där blev jag medlem idag efter att klickat på en länk som min kusin länkade i sin blogg :) Om du blir medlem där så är du välkommen att ange mig som tipsare, kallas där Myzsol :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad roligt! Det är en trevlig sida att vara medlem på :) Jag har bl.a. fått halstabletter, kattmat, hundmat, medel att sätta i hundens/kattens päls för att den ska bli finare, rengöringskräm m.m. Hoppas att du får ett roligt förstaerbjudande! :)

2008-08-26 @ 19:16:02
URL: http://hem.bredband.net/arcticstar

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0