What to do?

Ska inhandla nya mattor till lägenheten igen, denna gången är det kök, vardagsrum, badrum och ev. hallen som kommer få sig nytt. Problemet är att jag inte riktigt vet vad jag ska köpa. en av mattorna som nu är i V-rummet kommer åka in i sovrummet och sen vete rackarns.. har sparat lite bilder på mattor som vi funderar på.. så vad tycker ni? Innan ni svarar: Ja, jag har fått dille på svart/grått men med en hund och en misse som ibland bestämmer sig för att gå och kräkas på mattorna så är det praktiskt iom att det inte lämnar synliga fläckar när man har tvättat bort som ljusare mattor tenderar att göra *pekar på en matta i vardagsrummet*. Sen är det väldigt skönt med mörka mattor i köket eftersom vi kommer in i just det rummet när vi går in i lägenheten så de mattorna får stå ut med mycket sand etc när Mirage kommer in från sina promenader.

Köket:



Vardagsrum:






Badrum:









Hallen:

Har inte kommit så långt, men om du vill lämna förslag så kika in på www.rusta.se och länka ett förslag bland kommentarerna. Våran hall har väggar som går i gult så mattorna vill jag nog att ska gå i någon form av begie tror jag eftersom vi har en uppsättning röda som jag ska använda mig av när det är mörkt ute och en massa snö.

Vad väntar ni på, kom med förslag till vad man kan göra :) Jag är ganska "öppen" för nya saker till Vardagsrum och kök också för ibland när man tittar själv kan man missa något som egentligen är riktigt snyggt. Sen Ja, i badrummet ska det vara tre mattor jag har dock inte bestämt mig om den i mitten ska vara röd eller om jag ska ta en annan färg.

Utöver det så var det trevligt att se vilka som läser bloggen :) *Nu vet jag vilka jag ska passa mig för att skriva om* Eller skämt och sido, alltid roligt att se vilka som följer med i ens liv och vilka man kan vända sig till i ex. telefonen om man behöver råd ang. mattorna ex. så C du kan nog vänta dig ett samtal :p

Glömde nästan, hade en date med ugnen igår och lyckades ångkoka tre av mina fingrar på högerhand, fy tusan vad det gjorde ont. Satt med handen i en ispåse i några timmar igår men det hjälpte inte mycket och när jag gick och la mig hittade jag min Aloe Vera och drog på ett tjocktlager och lindade om handen och det mina vänner är det enda som hjälpte för mig. Idag är handen stel som få och jag har lite svårt att böja den men det eldar inte i den så jag är nöjd.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Har kikat lite på mattor till er hall och personligen tror jag att det skulle vara snyggt med antingen en grön matta (en varm grönton) eller, som du föreslog, en matta med inslag av beige. =)Dessa tyckte jag om iallafall: elinagron80x200cmp45302425.html" rel="nofollow">http://www.rusta.se/mattaelinagron80x200cmp45302425.html

symfonicognac80x150p45301792.html" rel="nofollow">http://www.rusta.se/mattasymfonicognac80x150p45301792.html

2008-08-24 @ 15:40:50
Postat av: Anna

Den gröna (som jag personligen tyckte var helt ok) dissade K men den som gick i begie sa han var ok :)

2008-08-24 @ 15:50:57
URL: http://myzsol.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0