Alla Hjärtans Dag!



Ha en trevlig alla hjärtans dag alla!

Middag tillsammans med vänner ikväll på Kina, det kommer bli gott :) Håller under skrivandets stund på att tvätta och ska snart tömma maskinen och dra igång en till :)

Lova pratar otroligt mycket, Mysan var en pratkvarn men jag tror fan att Lova klår henne. Jösses, hon har legat på golvet och gjort gulliga ljud till mig hela morgonen och när jag går in till ett annat rum kommer hon dit och pratar vidare. Hon är så förbaskat söt när hon gör det :D

Åhå, ljudet försvann i badrummet.. antar att maskinen är klar :)  *Går iväg*

Till mina nära och kära, ha en underbar dag.. jag tänker på er och saknar er alla! <3

Kommentarer
Postat av: vickanen

Gillar inte denna dagen jag, som du skrev innan, bara kommersiellt....kram

2009-02-17 @ 18:58:18
URL: http://vickanen.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0