Grattis

till P som fyller år idag, hoppas du får en underbar dag.

Dagen har varit fin, hade trevligt med Dl och Leffei Sundsvall och sen Birsta :) Handlade lite saker till gästrummet osv:

  • Nya lampor till fönstret och sängbordet.
  • Medar till att sätta under - äntligen är gaveln borta.
  • En sänglampa till gästrummet.
  • Nya tavlor till sovrummet.
  • Pennor & ett block
  • SPA belysning till duschen - kunde inte låta bli när jag såg dem, ska förövrigt prova det nu :)
Mötet på sjukhuset tog inte lång tid, nu börjar väntan på att få en kallelse till en träff i Sundsvall. Kommer ha några träffar där de kommande 6 månaderna *spännande*.

Lunchade i Birsta där vi åt Kinamat, inte lika gott som här hemma men det funkade.

Tack än en gång till A som gav mig svar på några av de frågor som ploppar upp i mitt huvud efter besöket hos läkaren och efter att ha läst broschyren som han gav mig.

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SVAR;

Åh vad skönt!

Jag ska sova tidigt ikväll, haha! :D



Har du bloglovin? <3

2009-02-05 @ 15:05:22
URL: http://takai.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0