Honey, I'm home.

Hemma igen efter att ha jobbat sen klockan 9 på söndag. Dagen/kvällen gick relativt snabbt och jag hade roligt :) Gjorde en kycklingpaj till middag, blev lite annorlunda motför eftersom fröken inte gillade många av sakerna som skulle vara i. Resultatet blev en paj med kyckling,lök och en mumsig sås som innehöll curry, grädde, hönsbuljong. Den var riktigt lyckad så jag ska göra samma röra hemma, men äta ris till. När hon kom hem efter att ha varit på sin träning så bakade vi en tigerkaka som blev riktigt god, synd att jag inte hade kameran med mig.. den såg riktigt häftig ut :D

Nu ska jag ta och slappa lite på min mini dk. Har pecis ätit en parisare till lunch ohc hunden är färdig.

*Skickar en kram till alla vänner*

Love is not blind - It sees more and not less,
but because it sees more it is willing to see less.
 - Will Moss -


Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SVAR;

Åhåå :]

Ska vi lägga till varandra, eller? <3

2009-02-23 @ 16:28:53
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: vickanen

Men vad gott med kyckling paj :) kram

2009-02-24 @ 06:17:32
URL: http://vickanen.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0