Jobb jobb :)

När hon som skulle jobba idag från klockan 9 till 8.15 imorgon kom till jobbet så sa hon att hon inte alls var sugen på att jobba o.s.v. Jag såg min chans och erbjöd mig att komma tillbaka ikväll klockan 20.15 och jobba till imorgon =) Mer klirr i kassan och jag har ändå inget bättre för mig. Hon sa genast JA så nu är det bestämt att jag ska gå tillbaka dit ikväll. Jag hoppas verkligen att det slutar snöa innan dess.... Igår när jag gick till jobbet var det så illa att jag hade isbitar i ögonfransarna och såg ut som en snögubbe..När jag gick hem idag var det knappt plogat någonstans så jag fick leka plog hela vägen hem. Tider som dessa så saknar man det som syns på bilden, blått vatten och grönska! Man kan tom se var vi bor på denna bilden :p


Funderar på att ta mig en liten tupplur, är rikitgt trött. Råkades prata i min mobil igår så att min batteri varnade att det var på G att lägga av. Kunde knappt sova under natten för att jag var rädd att försova mig OM mobilen skulle stänga av under natten. Vaknade av mig själv klockan 7 och har roat mig med att läsa sen dess. Fick leta ett bra tag idag innan jag hittade min laddare till telefonen så förhoppningsvis kan jag slappna av mer inatt :) Hade det inte varit så långt till det nya jobbet motför mitt andra så hade jag tagit med laptopen dit.. vet iof inte om det finns trådlöst där.. Det som är bra med detta stället är att de även har kanal 5 som jag saknar på det andra. Får se om det går någon film ikväll som jag kan titta på innan det blir dags att sova. Blir en spännande dag imorgon för då får jag träffa ytterligare en från personalen som jag bara har pratat med i telefonen innan.

Dags att göra något vettigt innan jag ska tillbaka och jobba, fortsatt trevlig söndag till er alla :)

Kommentarer
Postat av: vickanen

Mycket fin bild...skumt nog känner jag igen bilden :P

kramizzz

2009-02-17 @ 19:00:14
URL: http://vickanen.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0