Lördag!

Dagen har gått i ett rasande tempo, snart ska jag springa till jobbet och det känns som att jag inte har hunnit med någonting. Men, det ska bli skönt att jobba :) Alltid spännande att jobba första natten på ett nytt ställe.  Jag har packat ner en extra filt med mig för sist jag var där så var det riktigt kallt.

Hmmm, måste dubbelkolla väskan att jag har med mig allt + mobilen så att jag vaknar imorgon när jag måste kliva upp :) Skulle inte se allt för bra ut om jag låg och sussade när hon som ska ta över efter mig kommer till jobbet ^^.

Ha en fortsatt trevlig helg alla.

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till på jobbet :)

2009-02-07 @ 21:21:12
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0