Onsdag!!

Jag är nästan besviken att det är onsdag idag, hade onsdag hela dagen igår i min skalle.. frågade K om han inte skulle gå till gymmet snart iom att han brukar gå på just onsdag! Han tittade frågande på mig och sen sa han: Det är ju tisdag idag (din mupp). Men nu är det onsdag och det känns som att jag missat en hel tisdag iom att det inte var tisdag för mig *förvirrad*.

Somnade som en stock klockan 3.00 och vaknade tidigt. Kan hända att det blir en tupplur mot kvällen *skönt* eller en date med min Clive Cussler bok som jag håller på att läsa just nu.. Hans böcker gör mig aldrig besviken, lite action, lite spänning och lite historia inbakat i det hela.

Dags att ta och sätta igång en diskmaskin och kanske se om någonting behöver tvättas :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

SVAR;

Åh! :]

Gå då i på bloglovin.se och bli medlem.

2009-02-12 @ 11:15:47
URL: http://takai.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0