Rise and shine..

Jag är uppe tidigt idag, var duktig och satte igång min väckarklocka igår när jag gick och la mig. Måste erkänna att jag funderade starkt på att fortsätta att sova när det drog igång. Men men, här sitter jag nu och uppdaterar bloggen istället :D Ska dock börja städa när jag har ordnar lite saker och äta frukost. Det ska bli skönt att få städat här igen, inte för att det är stökigt men det behövs en ordentlig dammsugning och en tur med skurmoppen. När jag väl har städat ska jag nog ta och belöna mig själv med en lång dusch. Jag har försökt hitta en bild som visar de olika färger som den vi har kör men har inte hittat någon så denna får duga. Den vi har kör grönt-blått-rött-lila. Det är riktigt mysigt att duscha, skönt att slippa dra igång lampan i taket när man är trött och inte vill ha "bright light" hela tiden.


Hmm, jag måste nog ta och tvätta lite idag också. Vi brukar tvätta på torsdagar men igår kom jag mig inte alls för att tvätta. Satt och spelade/pratade med Dl och några andra och vipps så fick jag gå och laga middag, när den väl var klar och uppäten så var det inte mycket tid kvar innan raiden. Jag blir lika förvånad varje gång jag ser att jag är med, har inte varit på reserv en enda gång sen jag började spela aktivt igen med de i guilden under raiderna.

Haha, började skriva här klockan 8.00 men glömde helt bort att trycka spara & publicera :) Men men, better late then never :) *går tillbaka till köket och fortsätter städa*


Kommentarer
Postat av: Carro

Förbannat coolt duschmunstycke! :)

2009-02-06 @ 14:43:28
Postat av: Linda

Ett sånt har vi oxå, fast vi betalade inte alls mkt för det, jämfört med vad det skulle ha kostat egentligen :)

2009-02-06 @ 15:58:11
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0