Torsdag!!

Veckan går sååå fort. Jag trodde att den skulle gå riktigt sakta iom att jag inte jobbar men den går banne mig fortare än vinden :) Snart helg och jag är ledig! Undra vad jag ska göra under helgen... funderar på att kika på Let's dance. Jag har inte sett allt för mycket av det men brukar ha på i bakgrunden. Jag gillar att dansa och har dansa många av danserna de använder sig av där när jag var yngre. I hela 7år av mitt liv har jag dansat, 4år blandade danser där vi lärde oss allt från bugg/vals/foxtrot etc och efter det squaredance.


Squaredance kan se lätt ut att dansa men när låtarna blir snabba och kommandon kastas ut i en rasande fart så är det ibland svårt att hänga med.. även om man kan dem utan och innan :) Jag har många gånger ångrat att jag inte fortsatte att dansa det när jag flyttade ner hit. Träffade på klubben när de hade uppvisning och pratade med dem lite, var mest äldre dock (kanske inte så ovanligt). Men men, vem vet.. kanske att jag börjar dansa igen i framtiden. Kommer inte bli så att jag kan gå upp till den nivån jag var på utan jag kommer snällt få börja på lägsta igen och lära om allt från början. Just nu har jag en massa "komandon" i huvudet men jag vete fan om mina fötter skulle hänga med att göra dem just nu :P


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0