Where the wild roses grow....

.. jag vill döda min dator. Ingen har kunnat missa att den sen jag bytte delar i den började bete sig som ett svin. Alla dessa tusentals krascher o.s.v. gör mig galen. Jag trodde att jag hade hittat ett trick. När datorn väl blivit "stabil" och slutat krascha fick jag helt enkelt låta den stå på och inte stänga av den alls. Det fungerade kanon, men som alla vet så måste man någon gång stänga av den / starta om.. som när man tagit hem nya uppdateringar till den. Givetvis börjar den bråka direkt igen och sen när den väl kommit till det stabila läget så går den som en klocka. I onsdags gjorde jag och min dator slut. Den började utan orsak att hänga sig igen, gick ibland inte att få igång den utan jag fick försöka en himla massa gånger. Datorn fortsatte med det hela onsdagen, torsdagen och idag vet jag inte (har inte hunnit vara vid den mer än några minuter). Så, om ni inte ser mig online på msn / xfire o.s.v. så innebär det att min dator har kraschat så många gånger att jag inte ens bryr mig om att logga in på något sådant.

Annars så är det lugnt, jag och Mirre var och kollade utomhus idag och han målade som vanligt sin gula konst ute i snödrivorna. Satte igång ugnen innan vi gick ut så att den skulle vara varm när jag kom hem. När Mirre fått av sig kopplet dumpade jag in lite bröd i ugnen. På tal om bröd så är de färdiga nu.

"Love is like a mountain,
hard to climb,
but once you get to the top
the view is beautiful."

- Daniel Monroe Tuttle -

Kommentarer
Postat av: vickanen

Ja du, datorer är ett onödigt ont :) kram

2009-02-21 @ 10:39:23
URL: http://vickanen.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SVAR;

Vad snackade vi om? D:

2009-02-22 @ 12:57:52
URL: http://takai.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0