.. .. .. ..


Pyntade lite mer på dörren idag... tyvärr fanns det inte nog med alla bokstäver så det blev helt enkelt till att skriva smeknamnen istället för det andra. När jag väl var klar kom jag på att det var tur för här är det ytterst sällan någon använder våra riktiga namn. K är känd som razor(back) inom artistvärlden där han ritar och jag.. jag har alltid varit Sol här. Det är väldigt få som kallar mig Anna (utanför jobbet) och det är mamma (när hon är arg på mig) och P. Farmor har övergått till att kalla mig sin solstråle och min systers barn säger mest moster till mig.

 

Bestämde mig för att ta med en låt: "It can't rain all the time". Jag hoppas verkligen att solen kommer börja skina på oss/mig lite mer. Jag har en klump i magen och jag är så glad att det inte är Dec än... Jag vill inte ta en massa tester, prover och jag vill absolut inte veta mer än jag redan vet.

 

 


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Nääää det kan verkligen inte regna hela tiden - jag blir galen på allt det grå och regniga snart - man får ju ingen energi alls när det är grått varje dag :)



Hoppas att ni får se lite sol i alla fall =) Här har den knappt visat sig på flera veckor. Bara en halv dag typ :)



Kram Carro

2009-11-23 @ 21:23:26
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: ☆ Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Absolut, dom försöker bara få en att må dåligt men det kommer dom aldrig lyckas med.

2009-11-26 @ 00:10:43
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0