Frukt är bra, tralala



Gick till affären och kom hem med mer än planerat. Jag skulle egentligen bara gå och handla till min lunch, men när jag väl var där så kom jag på att K verkligen blir grinig när vi är och handlar. Att sen addera den grinigheten till den som kommer när det är städning var inte att tänka på! Gick en liten tur inne på Hemköp och handlade lite frukter, frukostgrejer, kattmat o.s.v. Det ser så fräscht ut med frukt på bordet, kan dock erkänna att jag är ganska usel på att äta frukt. Jag är en riktig periodare, ibland kan jag äta frukt flera gånger om dagen och sen äter jag ingenting på veckor.

Kallt ute och kallt inne. Jag fryser som en bäver, fötterna är iskalla och jag känner mig kall överallt. Var och drog igång elementet i sovrummet på max (det ena) tråkigt nog kommer jag inte palla den värmen och kommer förmodligen slå av elementet igen inatt. Det dumma är att vi har bara ett element i vardagsrummet där man kanske vill ha lite värme, men i sovrummet har vi två och sen inget i hallen. Dags att ringa farmor och önska mig "tossar"

Kanske att jag skulle röra på mig nu. Funderar på att dra till Hellstrands och se om mina mattor har kommit dit eller om jag måste vänta till 16.00. Det ska bli så roligt att få rulla ut dem i hallen, det kommer bli såååå fint. Får se om jag orkar ta ett litet kort på det eller om jag helt enkelt skippar det och behåller "synen" för mig själv.

*Tar på sig skorna, halsduken och vantarna och går ut på stan*

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh vad gott!! När jag ser såna där foton så önskar jag att jag kunde få ta ett bett av ett äpple eller päron. Bara ett enda litet ynka bett. Vad gott det skulle vara! :)



Kramis

2009-11-04 @ 23:42:21
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hihi - tack för kommentaren men jag måste säga förlåt för jag vet att många blir besvikna ;)

2009-11-04 @ 23:43:05
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0