I'm alive

Jag har bara inte tid att sitta och blogga just nu. Men oroa er inte, ni kommer få en full upddatering av mitt "intressanta" liv. Jag kommer förmodligt försöka skriva imorgon när jag har promenerat med E till elevhemme på morgonen. Mycket saker har satts igång nu och jag är överlycklig, nervös o.s.v. Kanske att jag delar med mig av allt, eller kanske inte eftersom mycket är sånt som jag inte skulle skriva öppet i en blog.

Någon som vet hur man lösenordsskyddar bara vissa inlägg? Detta är en funktion jag mycket gärna skulle vilja ha så att jag känner att jag kan skriva mer fritt, annars får det helt enkelt bli en till blog som jag lägger lösenord på helt. Detta skulle iof inte bli allt för roligt för er som följer mig att hoppa mellan till ytterligare en för att se om jag skrivit något som jag inte vill ge ut till majoriteten av mina läsare.

Anyway, måste skynda mig iväg nu. Kram på er alla och kom ihåg, ta hand om varandra för man vet aldrig hur länge man får ha familj/ vänner kvar innan de dör.

*Kramas* ♥

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag tror inte att det går på blogg.se.... det var därför jag bytte till wordpress - här kan man skydda både enskilda inlägg och hela bloggen om man vill det :)



Har du något kort på dig? :) Det skulle vara skoj att se - jag får leta runt lite annars ;)



Ha en jättehärlig söndagskväll!



Kram Carro

2009-11-08 @ 21:19:29
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag tror inte att det går på blogg.se.... det var därför jag bytte till wordpress - här kan man skydda både enskilda inlägg och hela bloggen om man vill det :)



Har du något kort på dig? :) Det skulle vara skoj att se - jag får leta runt lite annars ;)



Ha en jättehärlig söndagskväll!



Kram Carro

2009-11-08 @ 21:19:36
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Nilla

Nä fan jag klagar inte när jag får gratis glass och dricka :D Plus är så van idagens läge att jocke får göra såna saker ibland så man får vänta :p

2009-11-09 @ 01:27:50
URL: http://nillas.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0