I'm awake!



B
lev så otroligt trött efter middagen och sen när jag tittade på "Ensam mamma söker" samtidigt som jag fick en riktigt skön massage av stolen så blev jag inte direkt piggare. Tycker det var tråkigt att en av mammorna valde bort Christian som jag personligen som hade som favorit av hennes gäng, men men om man vill ha en 25-27åring när man är 37år och har 4 barn så får man väl ha det, smaken är som baken. När programmet var klart försökte jag rycka upp mig och vakna till men jag lyckades inte allt för bra kan jag erkänna. Hamnade i soffan där jag halvtittade på slutet av en film och sen blev det grannfejden och jag blev pigg igen (typiskt).

Nu har jag hunnit koppla in min bärbara hårddisk till mediaspelaren och har sett så att det fungerar, det enda som inte fungerade som jag har sett (so far) är ett avsnitt från Vampire Diaries men det jag såg från de andra så var det bra kvalité och ljudet hängde med. Detta innebär att det finns en risk att jag kommer sitta och titta på dem på TV'n igen eftersom jag suttit vid datorn innan. Mina disneyfilmer fungerade fint och True Blood, förstå hur mycket jag har att titta på där.. finns mycket smått och gott.



Innan jag fick min massage var jag tvungen att ta ett kort på "stolen" förstå hur skönt det är att sitta där. Brukar normalt ha den i soffan men jag ville ha ett lite hårdare stöd till ryggen idag så jag fick släpa min datastol till Tv'n istället.

Dags att sova så att jag kommer upp imorgon, natti natti på er.

Kommentarer
Postat av: Carro

Naaajs det där. Skulle också vilja ha en massagestol! :P

2009-11-02 @ 10:28:29
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Gud vad skönt! :) Med massage alltså :)



Jag har inte kollat på Ensam Mamma i år - hann bara se att ett bekant ansikte är med även i år :)



Kram Carro

2009-11-02 @ 20:44:20
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0