Måndag!


Även denna från detta stället

Jag vill också ha en kamera som kan fota värsta bilderna, ni alla som har ordentliga kameror, I envy you! Tänk vad kul det skulle vara att gå ut i naturen och fota, få riktiga närbilder eller focus på vissa saker. Jag skulle nog vara mer ute än inne många gånger, bara fota och fota och fota! Kan hända att jag får önska mig en kamera till jag fyller 30, iof hade jag tänkt önska mig en resa så jag kommer utomlands igen (har inte varit någonstans utöver Finland sen jag var på Kos i 2v 2001). Men men, det är ju läääääääääääääänge tills jag fyller 30 så jag hinner fundera många gånger om innan jag måste bestämma mig.

Lite friskluft på detta skulle sitta fint, kanske att jag avslutar kvällen som har gått upp och ner p.g.a. en enorm trötthet i kroppen i soffan med en film. Imorgon är det inbokat fika med E kl 14.00 och sen får vi se vad som händer sen. Ska försöka att inte känna några måsten imorgon utan ska spara allt till Onsdag då det blir till att renbädda i sovrummet, få ner sängen och allt annat som hör till när man får besök av släkten.

Natti natti på alla sötnosar (menar min familj och mina vänner såklart även om det finns andra sötnosar där ute också som jag inte känner) där ute ♥

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det är ju en jättebra grej att önska sig! :)



Hur gammal är du egentligen? Sånt som man inte tänker på - 30 är en bra ålder nickar och intalar mig sjlälv det nu när jag snart är 31



Kram på dig och ha en fin höstdag!

2009-11-03 @ 12:53:22
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Linda

Go du är! <3

2009-11-03 @ 13:01:08
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0