Natti natti



Dagen har varit otroligt lång. Nu är det dags att gå och sova. Jag hoppas verkligen att jag lyckas sova utan att vakna 2000 gånger nu när jag verkligen kan ta mig en rejäl sovmorgon. Med min tur kommer jag vakna klockan 8 och inte kunna somna om! Men men, vi får se hur det går......

Lunch imorgon med J. Hade inte tänkt gå ut på lunch något mer under veckan men imorgon har de biff med bambuskott på Kina.. jag älskar biff med bambuskott så jag kunde inte säga nej (de rackarna vet hur de ska snärja mig).



Så här såg mitt armveck ut idag när jag kom hem från sjukhuset. Ser det där ut som ett blodprov? Verkligen inte, om man tittar till höger ser man ingången (syns bra om man klickar på bilden) där dam nummer två lyckades få blod. Resten är dam nummer etts försök att med våld få blod ur mig! Just nu är jag helt blå/lila/grön runt omkring också och det känns stelt. Vad har vi lärt oss?! Nästa gång jag ska ta blodprov så åker jag till Sundsvall och gör det.

Dags att ta mina 10 (var 3 böcker i alla utom en som jag hämtade ut idag) böcker och gå till sänge, det känns underbart att få läsa lite på Engelska igen. ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Det blir ju lätt att se ut så där då man har många kärl därunder...

Du överlevde ju Anna, det är ju huvudsaken...MEN..jag tycker dom ska vara lite extra försiktiga om det kommer en patient som är rädd för nålar...



KRAM!

2009-11-12 @ 10:47:48
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men gud så det ser ut! Har själv varit med om samma sak och det är verkligen inte trevligt. Vad är det för någon klantig människa som har stuckit dig? Man kan ju inte hålla på att gräva i någons armveck om man inte hittar något blodkärl. Det är ju plågeri för patienten.

2009-11-17 @ 21:18:48

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0