Nattsudd..



Last look at Eden

När jag var liten spelade min syster en himla massa musik. En av dem var Europe, jag kommer ihåg att hon tyckte att sångaren var så himla snygg med sitt långa hår. Blev lite förvånad när jag såg att de hade kommit med en ny skiva (som vanligt är jag uppdaterad om vad som händer) och lite nostalgisk när jag började tänka tillbaka på alla gånger man lyssnat på "Carrie" och "Final count down". Tittade in på youtube och hittade "Last look at Eden" och jag gillar den.

Hemmet börjar bli färdigt. Har bara kvar att skura men det gör jag imorgon istället så jag har något att göra. Jag och K gick upp på den läskiga vinden. K ville att jag skulle komma med upp och hjälpa honom att hitta lysknappen men jag vägrade: "Då kommer den där lilla läskiga, långhåriga japanska flickan komma och sväva i taket" alltid när något händer så hänvisar han till henne. Vi har nog sett The Grudge en gång för mycket! Jag vägrade iaf komma med honom upp dit och sa att han fick allt ringa mig när han hade hittat lyset. Det tog en stund och sen ringde han och jag gick upp dit med vovven. Sen de renoverade taket så hade det ramlat ner skit från taket bland våra saker så alla mattor vi hade där uppe var skitiga och madrasserna till gästsängen kommer bara användas denna gången sen åker de. Blir så less, om de ska renovera så får de fan se till att ens saker inte blir förstörda i processen, hade ingen aning om att de skulle renovera där när det skedde och inte direkt så att man tänkte när man fick veta om renoveringen: "Nu kommer det ramla ner saker på alla våra prylar i förrådet när de renoverar". I alla fall, när jag stod djupt inne i förrådet, vad gör K den idioten? Jo, han släcker lampan! Jag verkligen avskyr att vara uppe på gamla vindar likväl som jag hatar allt vad källare är. Men men, som de säger.. hämnden är ljuv!

Tårta, glass och kakor. Detta finns nu i lägenheten, tänkte överraska E med lite saker när hon fyller år. Man fyller bara 18 en gång och det borde vara speciellt. Förhoppningsvis får hon en trevlig helg och kommer minnas sin 18års dag som en bra dag, trots att hon inte är med sin familj.

Dags att bära iväg madrasserna till sovrummet också får de åka hit igen imorgon kväll, ser förjävligt ut med dem på golvet i vardagsrummet. Ses imorgon ♥



Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Han satt på mina väggar när jag var mindre. Wow - vad snygg han VAR ;)

2009-11-05 @ 17:57:34
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0