Never is a long time..


Har inte haft ork att skriva här alls de senaste dagarna.
Besöket på sjukhuset fick mig att först känna som att jag kan flyga och sen kapades mina vingar och jag bara föll. Jag vet inte vad jag ska skriva och just nu har jag ärligt talat ingen lust att dela med mig, mina närmaste vet om allt och det är det viktiga för mig.

Jag hoppas att ni alla kommer få en fin helg. Själv håller jag huvudet ovanför ytan och försöker att inte tänka så mycket. E kommer vara här hela helgen och det är riktigt skönt. Man kan inte vara ledsen när man har henne runt sig, hon utstrålar genuin glädje över livet och just nu kan jag behöva lite av hennes glädje.

Jag vet inte när jag kommer skriva här igen. Men vi ses när vi ses antar jag.


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att det inte är något jobbigt som drar ner dig, som du inte kan klara av! Hoppas att du blir piggare och piggare och får orken tillbaka!

Kram Carro

2009-11-21 @ 15:13:47
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Carro

Jag ber om ursäkt att jag inte sagt något tidigare. Har verkligen haft arslet fullt med plugg och skit den senaste tiden. Hade funderingar på att ringa dig nu på fredag (den 27:e alltså) eftersom jag då äntligen får lite andrum, om det är ok?



Jag bryr mig verkligen, även om det ibland kan verka som att jag inte gör det.



kramar

2009-11-26 @ 20:31:40

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0