Party!



När man googlar ordet: Party, så kommer det upp en flodhäst! Men en flodhäst är bättre än ingenting och ikväll är det fest i Härnta. Vi kommer vara en liten grupp på åtta personer + (o)djuren, tillsammans har vi 3 liter vin, en karta öl, en bacardi lemon, baileys, whiskey och någon cider. Eventuellt kan någon tänkas ha med sig andra saker också MEN den som inte blir full ikväll har gjort ett väldigt dåligt jobb. Planen är att ladda upp med vatten på sängbordet så att jag inte glömmer bort att dricka innan jag går och däckar.

Jag kommer inte ihåg när jag blev full senast. Det måste ha varit i Juli eller något liknande, bara det speglar hur upptagen jag är på helger med jobb o.s.v. Jag har dock hellre en rejäl fest någon gång om året och håller resten av helgerna vita till andra saker.... hmm, håller Anna på att bli vuxen på riktigt?!

Innan alkoholen börjar flöda så blir det dock middag på Kina. Jag, K, Dl och hans flickvän ska slira iväg på kina för att käka middag där. Jag har alltid svårt att bestämma mig för vad jag ska käka men det blir nog biff med purjolök. Den enda nackdelen med kina är att man alltid är så förbaskat mätt när man kommer därifrån så man kommer nog inte orka dricka allt för mycket ikväll.

Men det är bara att njuta av maten och alkoholen för det kan komma att ändras senare. Man vet aldrig hur det ser ut efter att jag träffar min doktor igen :) Jaja, dags att göra mig lite färdig för att gå ut och käka och sen när jag kommer hem ska jag ta en lååååååång dusch och byta om till partykläder (haha, som att jag har speciella sådana).

Trevlig kväll på er och simma lugnt ♥

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Ha en riktigt skoj lördagskväll! :) Jag är nästan aldrig full längre heller - tror jag fick nog av det när jag jobbade på krogen i nästan 7 år :)



Ser fram emot att höra om partajet sen :)



Kram Caroline

2009-11-14 @ 20:04:28
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Linda

Tack! Och ha det så kul ikväll nu!! <3 <3 <3

2009-11-14 @ 20:52:01
URL: http://storstrumpa.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0