Sluta "anta" hur saker är....

Less på att folk pratar för en ist för att låta mig bestämma vad jag vill och inte vill. Sluta säg att det är si och så och låt mig och K bestämma om vi vill eller inte vill göra saker. Att säga att jag jobbar, visst.. jag jobbade och har sagt 2000 ggr att jag slutar vid middagstid, pratade även om att jag var sugen på att ta en drink på kvällen om tillfälle gavs. K var sjuk förra veckan och har jobbat en vecka, inte direkt så att han inte skulle orka göra något. Summan av kardemumman, låt oss själva få svara istället för att "anta" att vi inte vill p.g.a. olika saker.. För ärligt talat känns det faktiskt bättre att bli tillfrågad själv och jag hade inte haft något problem utan hade tyckt att det hade varit skönt att få hitta på något roligt för en gångs skull där jag bor. Ist får man veta sedan vad man missat för att folk bestämmer att man inte vill eller kan... Jag för inte eran talan så sluta tala för mig.

/Trött och besviken

Kommentarer
Postat av: Carro

Gillar inte sådant där heller, förstår att du känner dig besviken. Hur kan man anta någonting utan att sedan bekräfta det? Så svårt är det inte att faktiskt fråga...



Kramar om

2009-11-01 @ 09:14:47
Postat av: Carro

Gillar inte sådant där heller, förstår att du känner dig besviken. Hur kan man anta någonting utan att sedan bekräfta det? Så svårt är det inte att faktiskt fråga...



Kramar om

2009-11-01 @ 09:36:45

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0