Stal en lista (yet again)

Vilken svordom använder du mest? Fan

Äger du en iPod? Nej

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Beror på hur jag jobbar, om jag jobbar morgon är den inställd på 07.37, om jag jobbar morgon på jobbet så är den på 6.00.

Hur många resväskor äger du? Jag har två men äger bara en, den andra "råkades" jag få med mig hit från mamma och pappa.

Använder du flip-flops? Nej.

Var köper du dina matvaror ifrån? Hemköp, Coop eller Willys (om jag är i Birsta).

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag har inte fastnat ordentligt på kort på bra många år så jag föredrar att ta bilden.

Vilken var den senaste filmen du såg? The Cinderella story (på dvd), på datorn har jag sett lite av varje men kommer inte på namnen på rak arm.

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? När jag är i Härnösand vän, men är jag i Kalix så blir det en barnfamilj eftersom min syster har massor av barn och jag älskar att umgås med henne och hennes familj.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Beror helt på vad jag vinner och hur mycket.

Har någon någonsin kallat dig lat? Absolut oftast jag själv som sagt det dock :)

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Har gjort, ja.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? En mixad som jag ordnade för någon månad sedan.

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Jag har alltid älskat REM.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Haha, nice try.

När var senast någon stötte på dig? IRL var det nog ett tag sedan, på nätet inte allt för länge sedan ;)

Vad åt du till middag senast? Potatisgratäng, marinerad lövbiff och en hemmagjord sås.

Använder du huvtröjor? Brukade använda sådana mest hela tiden men nu är det nog 1år sen jag hade en på mig.

Kan du vissla? Kan du vissla Johanna... ja visst kan jag det...

Vem var den senaste som ringde dig? Johanna.

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Ingen för jag blir så förbaskat åksjuk.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Tror, jag vet!

Vilket riktnummer befinner du dig i? 0611

Tittade du på tecknat när du var liten? Har inte slutat :P

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Inte allt för stort, det är Härnta vi talar om.

Hur många syskon har du? En äldre syster.

Är du blyg inför det motsatta könet? Kan vara..

Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen vad jag vet men kan nog många repliker från ett antal filmer.

Äger du några band t-shirts? Ja.

När flög du senast? Ner till Sundsvall (kommer inte ihåg exakt vilket år men var kanske rund 2005).

Hur många stolar står kring ditt köksbord? Just nu två stycken och en pall.

Läser du för skojs skull? Ja.

Pratar du några andra språk? Jag pratar Engelska flytande och kan även Tyska och Spanska även om Spanskan är riktigt ringrostig.

Diskar du din egen disk? Vem skulle annars göra det? Jultomten?

Har du gråtit offentligt? Mmmm, men det är lääääääääääääääänge sen.

Har du en stationär dator eller en laptop? Har både en stationär och en laptop.

Försöker du alltid lära dig nya saker? Inte så att jag tänker på det men klart man vill lära sig nya saker men kanske inte 24-7.

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? En tatuering, men det kommer nog dröja.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej, det tycker jag inte.. vi lever i 2000 talet och vem som bjuder spelar väl ingen roll eller om man delar på skiten.

Kan du kasta macka? Jag är proffs!

Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.

Vad har du med dig in på bion? Popcorn o dricka.

Vem var din favoritlärare och varför? Min So-lärare på högstadiet, jag diggade hans stil och han var den som fick mig att vilja bli lärare.

Har du dejtat någon av en annan religion? Har inte dejtat någon som har varit speciellt religiös och ingen av en annan religion heller vad jag vet.

Vad har du för väder? Regn, regn och regn.

Har du en blogg? Uppenbarligen, annars skulle inte listan vara här.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Hade tre, Historia, Religion och Psykologi.

Gillar du att flyga? Nej.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Ärlighet.

När sov du senast på golvet? Sommaren 2007.

Vilken är din favoritdrink? Bacardi lemon och cola.

Gillar du din boende-situation? Den fungerar i krig. :P

Vilken är din mammas hemstad? Kalix.

Din pappas hemstad? Kalix.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Jag funkar bäst på en 6-7h.

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Det händer men inte allt för ofta.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Va? Jag?! *fnissar*

Vilken är din favoritfrukt? Hmmm, får återkomma med det.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Livet är för kort för att alltid bry sig om sånt.

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 29.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Beror på var jag är, hemma - absolut inte (slarvar själv som fan när jag skriver hemma) men om det gäller jobb så är jag väldigt noga med det.

Tror du på liv på andra planeter? Kanske.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? K.

Tror du att Gud är man eller kvinna? I belive in God when 1+1 = 3

Vad var det senaste du åt? En baugette med kalkon på.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta, tjejer är komplicerade varelser som jag inte förstår mig på.

Hur valde dina föräldrar ditt namn? De kunde inte ta det de tänke så då blev det ett panik-namn antar jag. :)

Gillar du senap? Ibland.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej, verkligen inte! Jag hatar höjder.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Hmmm.. fråga någon som vet :o

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej

Tycker du om att krama folk? Nja, ibland..

Skulle du säga att du är trendig? Haha, nästa fråga.

Äger du en digitalkamera? Nej, give =(

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? För många år sedan (typ 99 eller så) var det någon som bubblade om Christina Ricci och Liv Tyler.. men jag ser ingen likhet :)

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Inte lika mycket som när folk gjort planer med en som att man ska göra något speciellt, ett samtal glömmer folk lätt bort.

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Massor.....

Tycker du att du är attraktiv? Haha, nästa fråga.

Vad är du allergisk mot? Katter, pollen och starka dofter, vissa tvättmedel..

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Öh, nä?

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Johan.

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Frivilligt

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh TACK för listan!! Jag har snott den från dig ;) Kika in vettja och tack för att du delar med dig av dig själv :)



Nattkram från mig

2009-11-05 @ 00:22:28
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Hallonmamma

Oooh, intressant! Älskar såna härna :D

2009-11-05 @ 11:00:09
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0