*Vinkar*


Är på väg till sjukhuset.
Ska dit idag och ta lite olika prover tillsammans med K. Är trött som tusan men det är bättre att gå och ta proverna nu, än att vänta till senare eftersom jag inte har fått käka sen jag åt middag igår. Som vanligt så mår jag super tidigt på morgonen när jag är trött, har stått och kämpat mot illamåendet när jag borstade gaddarna och har en känsla av att det kommer bli en lång promenad till sjukhuset.

Hela min natt har gått åt till att drömma otrevliga drömmar. Jag vet inte hur många gånger jag har tagit blodprover i drömmarna, alla dessa hemska sprutor åt höger och vänster. Ett evigt letande för att hitta rätt och att komma i tid. Ganska lustigt det där med att komma i tid, jag har ingen tid bokad utan ska bara gå till labbet och få mina prover tagna mellan 8-15.00.

Jag verkligen HATAR allt som har med nålar att göra. Blev spruträdd när jag var 12år och fick vattkoppar på lilla hjärnan. Jag hade inga problem med sprutor innan dess men de tog 15 sprutor / prover under ett dygn och den som avgjorde det hela var när de skulle bedöva mig i ryggen för att sedan suga ut lite vätska. Jag har aldrig varit med om den smärtan igen i hela mitt liv och jag hoppas att jag kommer slippa den. Att ha gallstensanfall när de var som värst, var ingenting emot när de drog ut vätskan och fyra personer stod och höll fast mig mot britsen.

Nåjå, det är bara att bita ihop och börjar röra sig. Får se om jag hinner / orkar forsätta mitt bloggande om helgen som var (innan det blir helg igen).

*En nervös Anna*

Kommentarer
Postat av: Linda

Vet att du inte är förtjust i sprutor, men det kommer gå så bra så :) KRAAM!

2009-11-11 @ 08:20:58
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Usch och fy - jag gillar inte heller nålar. Inte när de ska in i mig själv i alla fall ;)



Kramis!

2009-11-12 @ 20:28:54
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0