As I walk alone I wonder..



När jag promenerade hem från jobbet imorse bestämde jag mig för att fota lite, när jag skulle fota lite bilder för att få med höstens färger så såg jag när jag kom närmare att en liten sötnos satt och "häckade" i häcken. Denna kisse mötte jag igår i trapphuset när jag var på väg upp till Elevhemmet. Han/Hon är väldigt nyfiken och smyger efter en som en liten ninja. Varje gång vi ses kommer sötnosen närmare och kanske tillslut att den vågar sig på att nosa. Jag verkligen älskar färgerna på kissen. Däremot kan jag inte förstå människor som låter sina katter springa omkring inne i stan, det är en sak om man bor ute på landet men inne i centrum? Vad tusan tänker ni på?!




Jag fotade även lite bilder på vackra blommor som jag stötte på under tiden jag gick hem, dessa får ni inte se idag för jag måste ju spara något till en annan gång. Halvvägs hem ringde jag till min far för att höra vad han tycker om badrummet eftersom han skulle se på bilderna jag skickade till mamma i torsdags! Självklart hade han helt glömt bort det och skyllde på att mamma hade stängt av datorn när hon tittat! Han lovade dock att titta när han kommer hem på söndag från älgjakten På tal om älgjakt så jagar min morfar fortfarande, inte illa för en herre som fyller 81år i Nov.. man får hoppas att man är lika pigg som han om man når upp till en sådan hög ålder som han har.

Nu ska jag njuta av min frukost och sen ska jag titta på det senaste avsnittet av The Vampire Diaries. Kommer inte hinna uppdatera något mer idag eftersom L kommer hit med K också ska vi käka middag tillsammans. Utöver det så kommer tydligen K hem idag efter att ha varit nere i Dalarna på begravning, trodde han skulle komma hem på söndag :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad söt katt!

2009-09-26 @ 11:22:20
URL: http://hem.bredband.net/arcticstar
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Så jävla idiotiskt och ha dem springa lösa inne i stan. Stackars katter. Men tycker inte om det här med hemma katter heller. Så skall man ha katt tycker jag att man skall bo på landet. Där katterna kan vara fria!

2009-09-26 @ 16:25:51
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Nadja

Tack. =) Allt bra? =)

2009-09-26 @ 18:31:23
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0