Attention!!

De som känner mig och har mitt mobilnr kan ni vara snälla och skicka mig ett sms så att jag kan lägga in erat nummet i mobilen? Skriv gärna namn i smset också eftersom jag inte har superkoll på alla nummer. Nästa gång jag gör detta ska jag nog skriva ner alla nummer innan :P Som det ser ut nu så har jag två nummer i mobilen, det är jobbet och pappas mobil för det är de jag kan utantill.

Så, om ni vill att jag ska ha erat nummer skicka ett sms om inte gör det inte så slipper jag sitta och skriva in ett nummer helt i onödan.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du vet väl om att du kan kopiera tlfnboken från den gamla till nya?

2009-09-10 @ 14:58:41
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Postat av: Anna

Hade jag kunnat göra om det inte var så att jag rensade den när jag fick den andra telefonen som K nu har så inga nr är kvar.

2009-09-10 @ 15:40:21

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0