Badrummet in progress


N
u har vi valt till 99% vad vi ska ha i badrummet och resultatet.. det får ni vänta och se den dagen tapeterna är uppe och allt är klart :P Just nu är inte badrummet det bästa stället i världen utan det ser ut lite som hej kom och hjälp mig men alla sprang :)



Visst ser det äckligt ut? Jag vet inte hur många gånger jag har börjat gå dit när jag känner att det är dags för ett besök på "damernas" och får vända halvvägs för att gå till den andra lägenheten. Jag måste dock erkänna att det är ganska skönt att ha en annan lägenhet att gå till ibland för denna har en dusch. Jag slår mina egna rekord i att duscha länge varje gång jag går dit för att duscha, det är så skönt att stå i en riktigt dusch och slippa kliva in i ett badkar!

Jag längtar dock till vårad badrum är färdigt, det kommer bli toppen :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Jo, det såg ju inte superfräscht ut nu direkt. ;)



ska bli så spännande att få se det när allt är klart! Ni har inte fått reda på hur lång tid det kommer ta allt sammans?

2009-09-03 @ 19:29:30
Postat av: Anna

Wow, läskiga foton :S



Hoppas att de inte sölar lika länge med att färdigställa som med resten. Spännande att se det färdiga resultatet! :D



Puss o kram.

2009-09-04 @ 00:40:01
Postat av: ☆ HOCKEYSAMBON ☆

det gör du rätt i ;)

2009-09-04 @ 12:28:15
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0