Borta bra men hemma..


Stötte på en ledsen och ensam ros när jag gick hem från jobbet igår.

Hemma igen efter en helg full av jobb. Helgen har rusat fram och jag har inte riktigt hunnit med :)


Igår kom L hit efter att jag hade kommit hem från jobbet. Vi drog till Birsta där jag passade på att shoppa lite saker inför när E kommer bo hos oss. Fyndade en ny Mikro (som man kan grilla i), en kaffebryggare så att hon lätt kan koka kaffe, en mediaspelare (no more sitta vid datorn och se på film) och en massagestol. Mikron har en spegel på sig ^^ inte för att jag är speciellt brydd om att spegla mig men... jag hittade en mikro som var nedsatt 20% i pris men den hade de tappat bort fatet till så då erbjöd hon mig denna till samma pris som den andra.. vem kan tacka nej till något sådant? Jag fick en bättre mikro än jag hade tänkt köpa och till samma pris :) Efter Birsta besökte vi M med familj, trevligt som alltid och efter det tog vi med oss K och käkade middag i Härnösand. Väl hemma efter middagen han jag vila lite mer än en timme innan det var dags att jobba igen.


"En äkta massageupplevelse för trötta och spända muskler. Luta dig lugnt tillbaka och njut när Shiatsudynans inbyggda massagehuvuden kraftfullt masserar dina trötta och stela rygg- och nackmuskler


Lyxig Shiatsumassage från OBH Nordica med hela 6 olika massageprogram. Övre, nedre eller fullryggsmassage, spotshiatsu, värme och 2 olika massagestilar. Unna dig avkoppling i hemmet."

Tyvärr visade det sig att just denna som jag köpte (fanns 6stycken kartonger på affären) fungerade inte transformatorn på! Idag kommer M ta med sig stolen tillbaka till Birsta också plockar hon ut en ny till mig. Sen kommer hon få äran att testa den så att den fungerar så hon får lite massage tills jag har tid att åka ner och hämta den :) Min pappa är så snäll att han ebjöd sig att betala halva eftersom han ansåg att den var dyr, men just under 3000kr är ingenting om man skulle gå och få vanlig massage regelbundet hos en massör. Däremot är det såååå typiskt mig att lyckas få med den enda defekta varan i hela affären *suck*.


Jag vet inte om mediaspelaren fungerar men vad jag kan se så har K kopplat in en bärbar hårddisk(den han har alla filmer på) till den så jag antar att jag får veta resultatet när han kliver upp om några timmar. Jag hoppas verkligen att den gör det får då kan jag börja titta på Californication på TV'n :) Efter det blir det dags att föra över alla saker till min bärbara hårddisk så jag har allt jag kan tänkas vilja ha på samma ställe, det kommer inte bara bli film som hamnar där utan även musik och bilder eftersom den spelar upp allt.

Dags för frukost och sen blir det ev en liten tupplur. Känns lyxigt att kunna ta en tupplur när man kommer hem från jobbet utan att springa ut med Mirre först. Han är dock nyrastad eftersom jag hämtade upp honom hos J idag när jag slutade jobba så han fick sig en promenad hem med mig.

Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaaa! Det var ju dig jag frågade ;)

KRAM

2009-09-28 @ 13:51:10
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Postat av: ☆Mikaela och lilla Aimee

Ja det är gott, är bacon och lök i också :)

2009-09-28 @ 17:36:18
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0