....



Bordet har fått en ny "duk", det fanns inte det jag var ute efter men vi var i desperat behov av något att "gömma" bordet under så det fick bli detta. Har inte riktigt hunnit vänja mig vid hur det ser ut men det kommer nog. Men men, ska fortsätta att leta efter en PC suit som jag behöver för att kunna koppla upp min telefon mot datorn, lägligt nog kom det inte med en skiva till det så som det är nu är det bara K's telefon som går att koppla upp mot datorn (riktigt irriterande) och han som inte ens har ett minneskort! Om jag vill ha in bilder på datorn kommer jag mao måsta föra dem till hans dator via bluetooth och sen får jag dra in dem på datorn *suck*. Det blir mycket onödigt jobb för att få gjort skiten!

Nåjå, trevlig kväll på er.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0