Hmm



Någon som är bra på att hitta menyer till mobiltelefonen eller språk kanske man kan kalla det. Jag fick min telefon idag men självklart fanns inte Svenska på den, detta hade inte varit något problem om det inte var för att den enda bokstaven jag inte kan få till är "ååååååååå", det ska tydligen gå att ladda hem fler språk till mobilen men jag är inte allt för bra på sånt :)

Upptäckte idag när jag satt och skulle föra in lite musik på mobilen att det går riktigt segt, det ser ut som att jag behöver skaffa mig en USB 2.0 om jag nu inte har det, som det är nu så sitter jag och kör över från min gamla telefon via bluetooth och det är det som funkar snabbast just nu.

Ska inte skriva så mkt mer. Dagen har varit trevligt, var med L och K i Birsta. Tittade in på MM och Ikea sen blev det inte fler affärer. Åkte hem till C och drack lite juice och pratade en timme eller så. Allt om allt har dagen varit fantastisk. Imorgon är det jobb igen så vi ses nog inte förrän på Söndag igen :)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0