Jag vill sova!


Jag känner mig lika trött som apan ser ut att vara.

S
omnade vid 4.00 imorse och redan 7.15 ringde det på dörren. Nu har arbetet med badrummet satts igång och en herre håller på att flytta avloppet i badrummet så att det kommer vara i duschhörnan istället för mitt på golvet som det är nu. Det är längesen jag var såhär trött, jag mår illa och går omkring och vill kräkas mest hela tiden. Jag klarar inte alls av lukter idag och jag hatar min nästa som alltid och då menar jag ALLTID känner allt!

Snart kommer de gå på lunch och då ska jag krypa ner i sängen och försöka få mig iaf 1h sömn innan halsbrännan kommer och besöker mig.

Ikväll ska jag och K ta tag i sovrummet, ja.. ni läste rätt K ska vara med och det var HANS idé. Det ska renbäddas och alla kuddar och täcken ska tvättas och sättas in i en garderob. Detta innebär att inatt när jag kommer till sängen så har vi nya kuddar och täcken i sängen. Extrarummet kommer också få nytt men det orkar jag verkligen inte ta tag i idag, det kommer bli gjort när vi har ett badrum. Vi ska även passa på att tvätta lite i den andra lägenheten och sen bara hänga upp tvätten där, skönt att den kan hänga där istället för hemma hos oss :)

Nu behöver bara min telefon komma hit så att jag kan uppdatera er med lite bilder.

"A friend is one who knows us, but loves us anyway"


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0