Lova in action



Fick sitta och klippa och klistra, Lova vägrade bli fotad normalt och snurrade runt på kroppen så hon blev fel väg. Tur man kan rotera bilderna så man ser henne från rätt "håll" ändå.  K visade mig inte riktigt hur man kunde få bara den delen man ville av henne i Photoshop så jag fick måla över det som inte skulle med.. det ser ut som f*n men vem bryr sig.

Idag kom det en ung kille och installerade tvättmaskinen så nu har jag tvättat i den för första gången, tidigare idag har jag kört den tom osv som man ska göra. Maskinen är otroligt tyst och tvätten luktar underbart :) Annars så har jag inte så mycket mer att berätta utöver att C har lämnat in massagestolen idag och fick en ny, tydligen fungerar den nya riktigt bra.. gissa om jag längtar till jag får träffa den :)


Kommentarer
Postat av: ☆Mikaela och lilla Aimee

Ja men absolut, det ska jag göra! :)

2009-09-28 @ 20:12:57
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh tack tjejen! :D



Mår du bra annars? Haft en bra vecka? :)

2009-09-28 @ 21:00:04
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Anna

Åh, en sådan massagedyna skulle jag med vilja ha:) Dom är sköna.

2009-09-28 @ 22:17:01

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0