Nattligt shoppande!

Nu har jag beställt lite saker till badrummet och sovrummet, är ni lite nyfikna på vad det är? Klart ni är och snäll som jag är så kommer jag visa bilder :) Jag beställde detta duschdraperi tillsammans med gästhanddukarna som man kan se på bilden och en svart matta som kommer passa perfekt till resten :) Jag kan tillägga att vi har stora badlakan hemma med samma motiv sen tidigare, vem hade kunnat tro att de skulle bli en perfect match med resten i badrummet?!



Men jag handlade inte bara till badrummet som sagt utan även till sovrummet och dit blev det detta (håll i hatten).
Beställde även örngot som är grå och ett lakan (dra-på-kakan). Det var inte allt för många månader sedan vi beställde nya saker till sovrummet men det är alltid roligt med nya lakan och nu när vi får en ny tvättmaskin så måste man fira det med lite mer saker att tvätta :)

Sist men inte minst så beställde jag ett badlakan till mig och ett till K, jag kunde bara inte motstå dem.. Jag vet inte vad det är med mig och döskallar just nu men jag har det på både strumpor och snart på badlakan :)



Kommentarer
Postat av: Malin Pousette

Haha jag kanske får lägga upp ett Svenskt-Norskt lexikon på bloggen så att folk hänger med på vad jag skriver ;D Vilken härlig shopping! Speciellt de på den översta bilden till badrummet! Hoppas at du får en fin lördag (: Kram

2009-09-05 @ 10:03:07
URL: http://www.malinpousette.com
Postat av: Carro

Åh! Det kommer bli så fint! Diggade verkligen duschdrapperiet, det var supersnyggt! =) Vilken sida är det du beställde från?



Kramar

2009-09-05 @ 10:40:29
Postat av: Anna / Sol

Jag beställde allt från min favorit katalog när det kommer till gardiner / sängkläder osv d.v.s. Jotex :)

2009-09-05 @ 11:18:34

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0