Nattsudd



Tog ett kort på Mirre med den nya telefonen, sen blev det photoshop där K försökte visa mig vad man kan göra där.. Jag kan erkänna att jag inte kommer ihåg någonting men visst blev bilden bra på vovven? =)

Letade runt som en galning på nätet och när jag var på väg att ge upp så hittade jag programmet som jag behövde för att kunna föra över sakerna från telefonen till datorn. Ingen blev gladare än jag, nu ska här fotas vid tillfälle!

K är nöjd med sin telefon också, han är lite gullig när han går omkring och mumlar om att telefonen är för fin för honom och att han känner sig dum som fått en sån fin present av mig. Haha, så kan det vara men jag har ingen nytta av två likadana telefoner (eller nästan, ett I skiljer dem åt) och jag har ingen ork att börja försöka sälja en telefon. Lika bra att han tar den så han kan fota och man kan nå honom på jobbet o.s.v.

Gotnadd på er ♥

Ps. Gissa hur många som skickade mig ett SMS med deras nr? Ds.

Kommentarer
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

shit så sööööt!

2009-09-12 @ 18:16:10
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0