Onsdag

Idag har jag inte gjort mycket utöver att jag har ordnat till soffan med de nya "skydds" filtarna och satt igång en tvättmaskin i den andra lägenheten. Förstå hur skönt det är att kunna få tvätten torkad i maskinen? Det känns otroligt lyxigt och den blir så mjuk och skön. En annan sak är att tvätten luktar otroligt gott, inte som med den andra maskinen som har förstört tröjor och andra kläder åt höger och vänster för x-antal kronor.

Ikväll blir det till att lira lite med vänner, får passa på när man inte jobbar. Jag hoppas att min telefon hinner komma innan helgen så jag kan "leka" med den på jobbet. Sist jag tittade var paketet i Ånge så om jag har tur är det här innan jag börjar jobba kl 15.00 på Fredag. Det vi beställde till badrummet är på väg men jag har inte kunnat spåra paketet än så jag antar att det är här tidigast i nästa vecka. Verkar dock inte vara någon panik med de sakerna eftersom de inte har gjort något i badrummet sen i Måndags. Jag trodde de skulle ta tag i väggarna med förarbetet och att killen som ska ordna ett golv hos oss skulle komma. När man tittar in där nu så ser det ut som ett projekt som aldrig kommer bli färdigt. Den som väntar på något gott....

Ajaja, klockan är snart sju så jag måste äta middag, den har blivit lite försenad idag p.g.a. att K jobbade över i 2h.

Trevlig kväll på er ♥

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0