Random



Nu har jag hunnit sitta och lösa lite korsord samtidigt som jag håller på att plocka ihop lite, har dragit fram dammsugaren som har fått "arbeta" lite i köket också åkte skrumoppen fram. När jag skulle lösa korsord blev jag riktigt sugen på att tända mina vaniljljus men kunde inte hitta dem, antar att de försvann när vi rensade överallt =( som tur är så är de inte allt för dyra att köpa på Ikea.

Såg precis att P hade skrivit till mig på Skype så då är det dags att avsluta bloggandet för en stund och vara lite social istället.


Att handla på IKEA:
* Värmeljus - vanilj
* Korgar till bokhyllan i gästrummet

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Korsord är skoj! :)

2009-09-29 @ 14:38:04
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Sv: Ja, det luktar helt underbart! Och när det sprider sig i hemmet - mums! :D

2009-09-29 @ 14:49:20
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0