Snuvig och uppe med tuppen igen




Idag är fröken A snuvig, min näsa fungerar inte allt för bra, det känns nästan som att jag inte har en näsa.. ist har jag en grej som konstant irritear mig. Det kan ha att göra med att jag blev väck före f*n idag igen, klockan 7.15 ringde det på dörren och herrarna gick inte bara in och jobbade utan de var tvungen att prata till mig också! =S Som straff poppar jag musik som de garanterat inte tycker om *haha där får de*

Lova som normalt är en mycket social kisse smyger efter listerna, jag vet inte vad det är hon inte gillar med de som är här och renoverar men de är inte på hennes favoritlista. Mirage däremot älskar dem och vill inget hellre än att ligga där de är och lukta på dem. Igår haffade jag han när han stod och sniffade en av gubbarna i skrevet när han skruvade på vårat tvättställ.

Ingen telefon har kommit än =( Känns som att jag har väntat lääääänge på den. Förresten, har jag sagt att jag lyckades förstöra munstycket till min dammsugare? Det kunde inte ha skett vid ett bättre tillfälle, nu när man har folk som springer här in och ut också kan jag inte dammsuga. K får helt enkelt ordna en ny till helgen.

Är ni lite nyfikna på min helg? Klart ni är, här kommer en lista på vad som kommer ske :)

♣ Birsta med L och K och även ett besök hos C.
♣ Svärmor och Svärfar kommer med ett släp så förrådet och klädkammaren.
♣ Jag ska ta mig en sovmorgon eftersom det inte verkar bli möjligt när badrummet renoveras.
♣ Garderoberna ska rensas.

Ni får ursäkta mig men jag har verkligen fått dille på ikonerna som hör till kort, kanske är det för att jag spelar poker på facebook då och då. Shit happens som man säger :) Nu är det dags att ta en sväng ut med Mirage så han får göra sitt och sen ska jag gå till den andra lägenheten och göra mitt.

Vi ses när vi ses ♥

Kommentarer
Postat av: ☆ HOCKEYSAMBON ☆

Hehe, jag gör ett superenkelt recept så det borde nog t o m du orka :)

2009-09-02 @ 12:42:12
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Usch då, hoppas att du kryar på dig! Tror att jag också är på G att bli lite förkyld, det är väl dags för såna tider nu va? ;) Höst! ;)

2009-09-02 @ 13:01:35
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: ☆ HOCKEYSAMBON ☆

Nej kör inte heller med någon bakmaskin utan i en vanlig bunke. Tänkte lägga ut receptet i bloggen under dagen så får du väl kika om det är något för dig :)

2009-09-02 @ 13:32:32
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas mobilen kommer snart:) Och hoppas jag får beställa min snart;P längtar

2009-09-02 @ 13:55:19
Postat av: Hallonmamma ensamstående mamma

Verkar som att alla är förkylda nu :O

2009-09-03 @ 00:58:27
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0