Tisdag



Det kommer inte dröja länge innan alla vackra blommor utomhus försvinner för säsongen. Jag längtar efter hösten på allvar nu, det finns inget värre än perioden mellan.. antingen ska det vara ren sommar eller ren höst! Tänk alla vackra färger, rött, orange och svarta nätter. Höstens färger är temperamentsfulla, mycket känslor och djupa färger.

K dricker kaffe hemma som aldrig förr sen jag köpte en kaffebryggare, innan drack han bara på jobbet men nu luktar det konstant kaffe här hemma när han inte jobbar. Själv håller jag på att ladda inför att plocka fram vattenkokaren också måste jag handla en snygg kopp (brukar handla en ny kopp varje höst) och ett riktigt gott te, har ni något förslag på en tesmak?

Imorse tog jag med mig Mirre på en promenad, vi passade på att svänga förbi kommunen där jag lämnad lite papper till min chef. Nu har hon fått det som behövs för att kunna skicka in till polisen för att se om jag och K har några skelett i våran garderob. Hon har även 2 sidor med frågor och svar att läsa :) Jag försökte svara ganska kort på frågorna så får hon helt enkelt fråga mig om det är något hon vill veta mer om.

Nu har jag fört över alla filmer jag vill ha på min bärbara hårddisk, jag borde egentligen kopiera min musik också men det känns som att det kommer ta allt för lång tid att göra. Det får bli ett projekt som kommer ske i framtiden!

"We don't see things as they are, we see things as we are."
Anais Nin (1903 - 1977)

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh vad roligt, grattis! :) Ja, det är verkligen massor härligt att fota nu när det är så fint höstväder. Idag skiner solen här i Helsingborg och jag ska ut på stan sen och till Pålsjö skog - värdens vackraste skog (tycker jag ler)

Ha en fin dag och vecka! :D



Ps - kaffe luktar ju såååå gott - dricker du inte kaffe? :)

2009-09-29 @ 11:10:01
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0