Update!



Jag har varit riktigt usel på att uppdatera under helgen, jag har varit otroligt trött och har inte ens hunnit tänka på att jag kan blogga. Som kompensation till detta så får ni istället en liten ammatörbild som jag knåpade ihop i Photoshop som jag verklligen måste lära mig :)

En lite bättre förklaring till bilderna är att igår var jag med L och hälsade på C med familj. Innan vi åkte iväg dit så var jag och L och käkade kinamat, L den rackarn vägrade låta mig betala och kidnappade mitt VISA en stund! Jag åt lite Biff med Purjolök också Friterade bananer till efterrätt *mums*. Hade tagit en fin bild på bananerna innan jag åt men sen lyckades jag ta bort den så jag fick ta en ny efter att jag hunnit mumsa på den ena :)

Vi spenderade en trevlig stund hemma hos C som bjöd på en underbar morotskaka och trevligt sällskap. Väl hemma tittade jag och K på "Män som hatar kvinnor". Under filmen hade vi en liten "ninja-kisse" som kom fram från under soffan med jämna mellanrum för att attackera vovven när han gick förbi. Filmen var riktigt bra, kanske inte lika bra som boken (men säg en film som är det) och jag längtar tills jag får se: "Flickan som lekte med elden", kanske tom kommer se den på bio så man slipper vänta.

När filmen blev färdig blev det till att krypa ner i sängen med min mysiga filt (den svart/vita) också spenderade jag lite tid tillsammans med mina "True Blood böcker", när jag skulle fota var den jag läser på rymmen så det blev en på den första boken som har ett vackert omslag :P

Jag hopps att ni alla har haft en trevlig helg, på återseende ♥

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hallå ursäkta för sent svar! =) Allt bra? =)

2009-09-21 @ 21:27:15
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Haha - varför skulle aldrig karln låta dig klippa?! ;)

2009-09-22 @ 15:45:28
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0