God Morgon




Ny morgon, nya tag. En sak som är både positivt och ibland kanske negativt med att jobba natt är att man måste kliva upp tidigt, samtidigt så gör jag det ändå med ett leende på läpparna. Det är lite speciellt att vara uppe denna tiden på en helg, det känns som att man har hela världen för sig själv, det är så lugnt och tyst överallt.

D
et första jag brukar göra på morgonen (utöver att plocka undan sängkläderna) är att sätta på en kopp med té och sen ta lite friskluft på balkongen så att jag vaknar till ordentligt, sen är det bara att slå på TV'n eller Radion under tiden som jag plockar fram det jag behöver lite senare. Sen sätter jag mig i soffan och läser lite i tidningen och njuter av att leva.

Det ska bli spännande att se vad denna dag har att erbjuda.

Ps. Om ni undrar varför jag mitt i allt har börjat icke centrera mina bilder så är det för att det inte verkar gå att få bilden centrerad på jobbet utan att all text också blir det, riktigt irriterande. Ds.


Kommentarer
Postat av: Nadja

fina små söta djur. =) Allt bra? =)

2010-11-06 @ 10:50:15
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Tilda

Nu får du be dina vänner att rösta o rösta ännu mer på dej i veckans blogg...

Man kan nämnligen börja rösta nu!!!<333

2010-11-06 @ 11:42:10
URL: http://hastgalnabloggen.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0