Fredag <3



Nu har I åkt hem och helgen har startat för mig, det är inget mer jobb inbokat så jag kan bara "vara" och ta det lugnt. Jag och I har haft en trevlig eftermiddag / kväll på stan, vi har hunnit med att titta på böcker, kläder också käkade vi middag och hyrde en film, innan vi började titta på film gick vi en sväng på biblo där I surfade lite och lånade böcker och jag passade på att leta efter lite böcker som jag är intresserad av att läsa. Hon gick riktigt bra ihop med djuren, jag var lite orolig innan eftersom hon sagt att hon inte brukar tycka om hundar men Mirre diggade hon stenhårt.

Jag tänkte mysa i soffan ikväll med en film, K däremot vill att vi ska ta en tur på Bittens och dricka en drink, kanske att vi skulle göra det och sen efter det kan jag ta soffan! Va fan, man lever bara en gång så lika bra man går dit innan alla hinner hitta in dit så man får lite lugn och ro. Nu kom K på den briljanta idén att vi skulle fråga H och E om de var sugen på en drink så sagt och gjort, väntar nu på svar från dem ifall de vill komma ut på en drink ikväll.

Det ser inte ut att bli en kväll imorgon med té och film, den enda som ville komma kunde inte komma p.g.a. att hon skulle vara hundvakt och man vet aldrig hur Mirre går ihop med en annan hund, men men, det kommer fler chanser hoppas jag. :)

♥ Trevlig Fredag på Er. ♥


Kommentarer
Postat av: Carro

Gud vad mysigt du har gjort det där nu!! Vill bara snuggla upp i soffan och mysa! :) Hade jag bott närmare hade jag inte tvekat att ta chansen till en kopp te med film, men det hoppas jag att du redan vet. ;)



Saknar dig!



Många kramar till er båda och jag hoppas att du får en härlig kväll och en fortsatt mysig helg!! ^^

2010-10-01 @ 20:54:52
Postat av: Anna

Jo, det duger i krig i vardagsrummet ikväll ;) Ni får helt enkelt flytta i närheten så man kan träffas lite då och då!! Ta hand om er, kram.

2010-10-01 @ 21:29:28

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0