Fredagsmys



Vi får främmande ikväll så jag bestämde mig för att köpa hem lite saker att mumsa på :) Vindruvor är ett måste när man ska äta ost och kex.



Det blev även två olika brie, den ena är med grädde i. Utöver det blev det päron, en röktost och en av mina favoriter när det kommer till vitlöksost.



Det blev även kex och två andra ostar en med gräslök och en som var någon grekisk grej med vitlök i, varför så mycket vitlök kanske ni undrar över - Anna har ätit vitlök både till lunch och middag idag så jag måste preparera alla andra med det så de inte märker av att jag har ätit ;)

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Gud vad gott! Jag tål inte mögel så jag kan inte äta varken blåmögel eller vitmögel (Brie) =( BUHUUUU!!

2010-10-29 @ 21:18:45
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Gud vad gott! Jag tål inte mögel så jag kan inte äta varken blåmögel eller vitmögel (Brie) =( BUHUUUU!!

2010-10-29 @ 21:18:49
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0