31/1 - 2011



Nu har helgen passerat och det är en ny vecka med nya tag. E har försvovit sig idag så hon är inte på värdlens bästa humör nu på morgonen och jag får ligga på hela tiden så att vi ska hinna bli klar i tid. Just nu tvivlar jag på att det kommer att gå men vi får se, jag har fått in henne på rummet där hon packar och förhoppningsvis har hon inte packat upp allt igår när vi gick och la oss för då kommer klockan springa iväg.

Idag ska jag iväg ut med R och fota lite under dagebn, jag hoppas att vädret är bra och att det går att få till lite roliga bilder, kl 11.00 ska jag vara utanför Hemköp (kanske borde ställa en klocka så att jag inte somnar). Efter det ska jag nog kurera mig för jag börjar känna av att min kropp inte är i form, jag känner mig snuvig och hängig och det har jag inte tid med!

Under veckan vankas det jobb, ska och jobba med I på Onsdag och sen på Torsdag ska jag och jobba natt, det var ett tag sedan jag jobbade natt men det går nog bra, jag hoppas bara att min laddare har kommit innan dess (Fröken Lova har gosad med sladden så den laddar inte min mobil ever again). Nåjå, nu ska jag plocka ihop och göra lägenheten redo för den nya veckan också måste jag rensa i kattlådan så kissarna blir på bra humör.

Ta hand om Er.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0