Onsdag!


Sötnosen får vara med idag igen eftersom jag inte har bilder på jobbet.

Jag behöver ett par nya jeans (igen), nackdelen med att tappa en massa vikt är att man tappar kläderna också ;) Jag verkligen ogillar när byxorna hänger vid rumpan och fladdrar runt benen, att måste dra upp byxorna det första man gör varje gång man stiger upp (om man inte vill ha mer häng än vanligt) är inte alls roligt. Tänk att ett tag hade jag massor av byxor, min syster skickade säkert ner 10 par olika, har jag kvar dem? Jo, det har jag minsann, två har jag inte provat sen någon gång i Dec men redan då så satt de löst så jag tvivlar på att de är något att ha! Undra om jag har kvar mina gamla byxor, jag tyckte inte de var så stora på den tiden men idag så kan jag erkänna att de är stora med stort S.

Just nu sitter jag på jobbet, jag vaknade och var på G att hoppa upp ur sängen och var lite förvirrad att klockan inte hade ringt, efter att ha flyttat på täcket och satt mig upp så insåg jag att klockan var 3.45, kul. Straffet för att jag var så alert just då är att jag nu är trött och hängig. Däremot när jag gick till jobbet 7.15 så kändes det som att jag var "on top of the world", det var riktigt skönt ute, isen är borta så snart kan de komma ut med sina maskiner och ta bort allt grus som ligger överallt, jag längtar!

I tidningen idag stod det att badhuset öppnar på Måndag, yay!! De har en relaxavdelning med en himla massa pooler, kall,varm, bubbel o.s.v. Det finns även en bastu på taket som de kommer ha öppet för både pojkar/flickor på Tisdag, Fredag och Lördag - folk måste dock ha på sig badkläder (som att det skulle vara nåt annat i detta landet), det skulle även finnas en dusch som hade en himla massa olika program som man kunde dona i (låter spännande). Det ska bli roligt att se vad det kommer kosta, jag ska nog köra på månadskort fram till sommaren börjar för då tvivlar jag att jag kommer vilja bada inne och sen när sommaren är slut så blir det till att köpa ett som räcker några månader.

Nåjå, nu ska jag sluta svamla och gå och koka mig lite té, sen ska jag plocka och dona lite på jobbet...senare idag står det en tur på stan för att fika med en vän och efter det blir det jobb igen under kvällen (18-20.30). Jag hoppas att ni får en trevlig dag.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0